عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس papiros.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





متن ارسالی از دوست خیلی جیگرم:زهرا

دوست دارم عزیزم

 

بعد از این عشق به هر عشق جهان می خندم

هر که آرد سخن از عشق به آن می خندم

روزی از عشق دلم سوخت که خاکستر شد

بعد از این سوز به هر سوز جهان می خندم

من از آن روزی که دلدارم رفت

به هوس بازی این بی خبران می خندم

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است

کارم از گریه گذشته است به آن می خندم

مرسی زهرا جون



نظرات شما عزیزان:

zahra.p
ساعت16:57---27 بهمن 1390
mer30,duste golam ke neveshti.kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dooooooooooooooooosssssssssssseeeeeeeeeeeeettttttttttt daaaaaaaaaarrrrrrrrrrrraaaaaaaaaammmmmmmmmmm.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:1 PM ] [ mary ]
درباره وبلاگ

من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
برچسب‌ها وب
عشق (1)
فال (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 211291
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 75
تعداد آنلاین : 1


Blog Icons


کد متحرک کردن عاشقانه های مری

کد پیغام خوش آمدگویی

مرجع کد اهنگ