عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس papiros.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چیه؟

توام دلت شکسته؟

این روزا دلت واسه خیلیا تنگ میشه

میدونی،اینجا هیشکی درد منو تو رو نمیفهمه.آره،هیشکی درد منو تو رو نمیفهمه.هیشکی درد منو تو رو نمیفهمه.

قدمام سنگینه واسه دوری از عشقت

من جهنمم ولی اون تو فکر بهشته

آره همه چی آرومه توام خوش باشی خانوم

چیزی نگو،من میدونم الان خوشحالی با اون

آره آرومه همه چی،منم مثل تو شادم

زیاد عوض نشدم همون آدم ساده م

آدم الکیم دور و برم زیاده مثل تو

میرم دلمو می برم از اون دیار دل تو

...

واسه جدایی از تو کوله بارو بسته دل

یادگاری هامم که واسه تو به چشم نیومد

هرچی قلم و کاغذم از اون نوشت،نیومد

حتی بهشت نیومد

جهنمو ترک نکرد

زیر لبش بهم میگفت برو دیگه برنگرد

رفتی تنها موندم باورش سخته،میدونی؟

دارم میخونم میدونم حتی الانم با اونی

میدونم همش بهانه س

میدونم منو نمی خوای

اما خب دست خودم نیست

که تو با من راه نمیای

بی خودی دلم میگیره

که تو باورم نداری

تو رو این احساس ساده

خیلی راحت پا میزاری

اینجا همه چی آرومه دستام یخ زده ولی

بهم قول داده بودی هیچ وقت سرزده نری

فقط آبرو داری میکنم پیش غریبه ها

این آخرا فقط صداتو میشنیدم شبی یه بار

واسه مایه تیله بود رو اسم مارو خط کشید

انقد شمارمو بگیر تا ... خسته شی

واسه همه پکس بودم اما واسه تو بهزاد

باشه منم میشم یه آدم بدون احساس

 *بره بمیره اونی که الکی آمارتو میداد

نمیزاشتم کسی بفهمه که دلم تو رو میخواد

هرکی بد تو رو میگفت تو روش وایستادم و تو

عین خیالتم نبود اما باز با غم تو

ثانیه ها یکی یکی داره سپری میشه و

خودت میری غم خیانتت همیشه پیش ماست

دارم داد میزنم یه کمی خالی بشه دلم

انگار ادامه ی راهو باید بدون تو برم

میدونم همش بهانه س

میدونم منو نمیخوای

اما خب دست خودم نیست

که تو با من راه نمیای

بی خودی دلم میگیره

که تو باورم نداری

تو رو این احساس ساده

خیلی راحت پا میزاری

بی خودی دلم میگیره که تو باورم نداری

روی این احساس ساده خیلی راحت پا میزاری

خیلی راحت پا میزاری

خیلی راحت پا میزاری

خیلی راحت پا میزاری


نظرات شما عزیزان:

فرنود
ساعت11:02---22 بهمن 1390
راستی ببخشید که باعث این همه زحمت شدم خب بیخیلش می شدی من ارزش این همه زحمت رو ندارم،شرمندم خیلی

فرنود
ساعت11:00---22 بهمن 1390
ممنون خیلی خیلی ممنون،یه دنیا ممنون
تو هم هر کاری داشتی بگو،باشه؟
ممنون که شکل موس را حذفش کردی.
خیلی بزرگی.
وبت هم خیلی قشنگه مطالبش هم باحاله،به جزء اون چیزی که من گزاشتم،نه؟
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:6 PM ] [ mary ]
درباره وبلاگ

من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
برچسب‌ها وب
عشق (1)
فال (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 211299
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 75
تعداد آنلاین : 1


Blog Icons


کد متحرک کردن عاشقانه های مری

کد پیغام خوش آمدگویی

مرجع کد اهنگ