عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس papiros.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند تماشای تو زیباست اگر بگذارند به من عاشق مسکین به حقارت منگر دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند . .

 

دوستت دارم ها رو بگین قبل از اینکه به دوستت داشتم تبدیل بشن ...

 

سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم حال عجیبی ست دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای

 

گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم...

 

اگه رفتی دیگه بی تابم نکن ، دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن..

 

يك لحظه دلم خواست صدايت بكنم ، گردش به حريم با صفايت بكنم ، آشوب دلم به من چنين فرمان داد ، در سجده بيفتم و دعايت بكنم.!

 

اسمتو رو سيگارنوشتم و براي اولين باركشيدم تابسوزي و فراموشت كنم اما نميدونستم با هر پوك زره زره ميري تو نفسم و ميشي همه كسم



نظرات شما عزیزان:

فرنود
ساعت11:23---17 ارديبهشت 1391
سلام کجایی؟خبر نمیگیری؟
خوبی خودت
این میلمه
farnood.gh71@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:55 AM ] [ ]
درباره وبلاگ

من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
برچسب‌ها وب
عشق (1)
فال (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 211294
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 75
تعداد آنلاین : 1


Blog Icons


کد متحرک کردن عاشقانه های مری

کد پیغام خوش آمدگویی

مرجع کد اهنگ